اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

محدودیتی برای سفر به مشهد وجود ندارد | با هرگونه تخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود

  • کد خبر: ۶۱۶۳۳
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
محدودیتی برای سفر به مشهد وجود ندارد | با هرگونه تخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود
معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیتی برای سفر به این استان و کلانشهر مشهد وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدصادق براتی افزود: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا جز شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا، سایر شهر‌ها ممنوعیت و محدودیتی برای سفر‌های نوروزی ندارند و با توجه به اینکه رنگ بندی خراسان رضوی و مشهد زرد اعلام شده است، محدودیتی از این نظر نداریم.

 

وی ادامه داد:، ولی با توجه به شکنندگی اوضاع و احتمال اوجگیری شیوع ویروس جهش یافته کرونا، توصیه ستاد‌های ملی و استانی مقابله با کرونا این است که مردم سفر خود را به تعویق انداخته یا با دقت بیشتر اقدام به سفر نمایند.

 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه با انجام واکسیناسیون کرونا در اواخر دوران شیوع این ویروس هستیم، همکاری مردم را در محو آن به شدت نیازمندیم.

 

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد‌های ملی و استانی مقابله با کرونا، در تعطیلات نوروزی، اسکان در مراکز آموزشی، مدارس، کمپها، بوستان‌ها و برپایی چادر به هیچ وجه مجاز نیست.

 

براتی ادامه داد: زائرسرا‌های دولتی نیز برای پذیرش میهمان ممنوعیت دارند و اقامت مسافران فقط در مراکز اقامتی رسمی شامل هتلها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیر‌ها و خانه‌های مسافر دارای مجوز و استاندارد‌های رسمی، مجاز و میسر می‌باشد.

 

وی گفت: همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر واحد‌های اقامتی، تاسیسات گردشگری و سایر مشاغل مرتبط با زائران و خدمات‌دهی به آنان با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

 

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: هرگونه تخلف و کوتاهی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و قواعد منظور شده برای میزبانی با برخورد قانونی مواجه می‌شود.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۳۰ واحد تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد این تعداد را واحد‌های اقامتی تشکیل می‌دهند که نیمی از آنان برای میزبانی از مسافران آماده و فعال هستند و طی چند روز آینده تعداد دیگری نیز به دایره خدمات رسانی افزوده می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->